úterý 15. září 2009

Sám na Kalichu

Nemám parťáka, mám čas, mám chuť lízt, mám spárový rukavice a na Kalichu už jsem dlouho nebyl...je to jasný. Mám i foťák, stativ a náladu na to, abych za těch 10 vteřin samospouště nalezl aspoň metr nad zem. A tak si za chvilku dávám 10 cest a každá pěkná, z každé mám radost.

Takže:
Zahradní spára VI (10m) - dole parádní žábovice, nepříjemný výlez v zabordelený širočině vysoko nad kořenama.
Čekání na chuť VII (7m) -Špekovo dílko, pěkná s parádním krokem uprostřed
Strach je nejlepší kuchař VIIc (7m)- taky od mistra Špeka, klíčový bouldřík ve 3-5m, pak už to jde, délka výhodou.
Misionářky... VI (8m)- novější cesta od Háčka přes kruh, no moc šestkový mi to nepřišlo,ale to asi ten strach:)
Vágnerova cesta VII (10m)- začátek luxusní spárka, pak asi v 5m nepříjemný vykonění ze spáry a dostat se na polici, pak už lehce n.v.
Relaxační VIIb (10m)- začátek dost převislou stěnkou po velkých lištách a pak už gut.
Údolní spára V (12m)- zajímavý krok na nástupu, pak pupkovatá ukloněná širočina
Západní hrana V (7m)- pěkná pětečka, v horní části krásný profil skály, jak kdyby se lezlo po velké páteři:)
Stínová hrana VI (7m)- hezká ladička
Krátká IV (4m)- rozhodně nejtěžší kroky z těch všech cest, dala mi nejvíc zabrat, asi 5pokusů:-)

Žádné komentáře:

Okomentovat