neděle 29. listopadu 2009

Krkavčí víkend 28-29.11.2009

Ačkoliv je tento víkend největší lezecko-kulturní akce Mejcup, a některé hlasy mě na něj lákají, já mám jasno...budu na Krkavce, s cepínama, jo! Ve středu ještě Šampon ukecá Lucku Hrozovou, že jako proč by jezdila do Drylandu (kam má namířeno), když Krkavka je lepší a má to skoro za barákem....sobota ráno...
Šampon, Pavlik a já nabíráme Lucku na autobusáku v Semilech a jdeme na to! Nutno dodat, že borci Šampon s Pavlem kalili do 4 do rána a taky podle toho vypadaj, a tak jedou spíš jako doprovod. Klasickej postup, rozlez v "Pastích" M8+, Lucka flash, postupujem do Cesty pro sebe M9, Lucka hned na 1.pokus (před 2.rokama byla asi u 2.nejtu,jinak flash). Jsme rozlezený. Šampon jen leží, Pavlik aspoň pokouší Pasti. Jdu na "Mám jednu ruku dlouhou"M11-...můj cíl sezóny, chci si to zas trochu prokrokovat, zapamatovat. Jdu na to a za chvilku jsem 1/3, kde mě čeká první "šuka" trochu sil ještě mám,tak jí zkusim bez odsedu, je tam...dovalim do police, kde jde dobrá patička a jakš takš zklepat. V ten moment už mě odspoda povzbuzujou, jako že mam valit dál a prostě to tam zkusit poslat. Nevim jestli v mém případě je sklepávání dobrý, jestli mi spíš furt nenatejká víc,ale asi to trochu funguje. Lehce jsem si odfrk a sklidnil se a pokračuju...už ale fakt nemůžu,ale co, ještě se držim, dole fanděj, tak proč bych to nezkusil. Jsem kousek od hrany převisu a čeká mě další šuka...program mam jasnej od Majzlíka: nahodit levou nohu na levou ruku, přebrat si to pravačkou na krátko, přes tu přehodit tu levou nohu, pořádně se zapřít pravou nohou pod sebou a hele...docela to šlo. Už ani nevim jestli ty cepíny držim nebo ne. Další krok jebnu cepín do velkýho hnízda, kam jsem si to pamatoval. Dál si kroky moc nepamatuju, někam to zahakuju z posledních sil,už jsem v totálních sračkách, přehupuju se nad hranu a nechápu...co tu dělam? na kusovku? Teď hlavně neposrat posledních lehkých 5m, neposral! Radost jak kráva, dobrej den, musim přehodnotit cíle sezony! Lucka si to pak zkusí s horním, pár kroků na ní vypadá dost dlouhejch,ale naštěstí jen vypadá. To by někdy mohlo pustit. Pro dnešek stačí. Už jen svařáček u nově rozsvíceného stromečku, véča, domů, film a spát!
Neděle, lehce po 10h a už zase obléháme naše drytoolové království. Rozlezovka "Krvavý šrámy", kde zcela nečekaně vyfrčim v místě, kde bych to vůbec nečekal, jistič Pavel taky ne. Lůca zase na 1.pokus, nuda! Máme návštěvu, přicházejí liberecké ledové frézy Ferďák s Kodlem, to jsou k nám hosti, pak doráží i Křéma, je tu dneska narváno. Jdu Lucce nacvakat "Dlouhou ruku", radši si to dá ještě s horním, docela už kroky pamatuje. Následuje můj TR pokus v Hemturii M9, visim v tom poprvé, je tu dost nejistejch kroků na tření, tak si to tak nějak prosedim. Jednou to ale pustí! Lucka se zahřejvá, stahujem lano a jde na "Dlouhou ruku"...těžko popisovat její průsup...Už sem viděl koně blejt, však víte, jak se to řiká...
....
Ta holka má nehoráznou vytrvalost a tak si v cestě může dovolit minutovej boj se zaklíněným cepínem, co ji nešel vyndat, povídání si s lidma dole, debatění se mnou, jak že bude další krok. Pak teda řikala i něco, že už nemůže,ale to jí dole nikdo nevěřil. Vymalováno, 2. ženskej přelez týhle eMjedenáctmínusky je na světě. Šampik si zkusil "Pasti" a trochu "Pro sebe", ale je vidět, že nemá moc nálady. Já si dám ještě dvě cesty na došťavení a můžeme valit. Vydařený víkend je za námi a spokojeně se rozjíždíme do svých domovů.
Omlouvám se za zdlouhavé popisování cesty "Mám jednu ruku dlouhou", ale jsem z toho pln dojmů a radosti:)

1 komentář: