pondělí 28. prosince 2009

Krkavčení po X-té

Už dlouho se tu nic nepsalo, možná proto, že se až tak moc nedělo. Nic vyjmečného se neděje stále, občas zajdem na Krkavku, občas se daří, nebo taky ne. Například 20.12. se při -15 stupních snad ani dařit nemohlo, prostě den blbec. Byli jsem tam v neděli i pondělí (28.-29.) a dařilo se, no tak něco napíšu. V neděli jsme byli jen ve dvou, o to více je naše dvojka úderná. Já a Pavel, oba slušně nemotivovaní, jelikož jsme od Ježíška dostali nový vercajk. Já pikliky Nomicy a Pavel mačkolezečky Ravletiky, hurá to vyzkůšať. Klasický postup, rozlez v Pastech, což už dýl je reálný cíl Pavla a tak ho do toho ženu na prvním, kráčí si tim směle až pod střechu a když ji přelejzá, tak se prostě nehecne, jen zahlásí ať doberu a zas z toho nic neni. To je uličník, stačilo by si zařvat, hecnout se a bylo by to, jenže to on né. Ale slibuje, že to druhej den přeleze, že to cejtí, tak schválně. Já hned do druhý cesty nabíhám do Krkavčí matky, v který mi ještě z minula visej presky. Minule jsem ani pořádně nezkrokoval začátek, jen jsem si tak nějak našel chytíky, za co by to mohlo jít...lezu, zkoušim je, dřžej, jde to a první, pro mě nejnepříjemnější část je za mnou. Herdek, ani tomu nechci věřit a tak nějak si říkám, že to zkusim co to dá, prostě do totálního odpadnutí. A tak lezu, sklepávám, řvu, lezu a tak furt dokola až už mi přijde, že pořád jen řvu a najednou jsem se doklepal až ke štandu "Matky" original. No tak když jsem tady, tak zkusim posklepat a dolízt to i s prodloužením do horní stěnky. Jo, klaplo to a Krkavčí matka extension M11- (asi:) je přelezena, kdo by neměl radost. Už se jen tréninkově dovytahat v "Pro sebe", "Dlouhý ruce" a vysbírat presky v "Matce" a dom, zítra je taky den. Je pondělí, pracovní den a my s Pavlem jdem taky do práce, těžká práce drytoolistů. Dnes po dlouhé době přijeli i mistři tohoto oboru...Majzlíci. Nacvakám Pasti a Pavel jde hned na věc. Včera slíbil, že to dneska padne,tak schválně. No a jak řekl, tak udělal, i když nad hranou chvíli vypadal, že se mu zas moc nechce,ale nakonec jsme ho překecali a udělal nám, sobě asi taky, tu radost, že to přelezl. Takže Pavel si odškrtává první drytoolovou cestu na kusovku a to Soukromé pasti M8+, což je super motivace a impuls do odškrtů dalších. Navíc má den po té narozky,super dárek si nadělil. Myslim, že nebude dlouho trvat a Cesta pro sebe M9 padne taky. Majzlík nám tvrdí, jak je slabej a že to nejde a že než někam pojede do zahraničí, že se musí zlepšit. Pak tam pošle Chameleona za M11+ a jen tak si procedí mezi zubama "no možná bych někam jel". Takže forma prostě je a snad i bude! Já si pak dávám dva pracovní krokovací pokusy v Chameleonoj, no je to dlouhý, je, ale aspoň mam zas na chvíli práci. Můžeme spokojeně domů.

Žádné komentáře:

Okomentovat