středa 28. října 2009

2. Krkavčení

Sníh už je zas fuč a teplota skoro ideální na normální lezení, ale když už jsme tu drytoolovou sezónu začali, tak by byla škoda z toho zas vypadnout.S Majzlíkem jsme dneska podruhé zavítali pod náš domácí megapřevis, trochu se tu potrápit. Trápil jsem se nakonec jen já, Luba do čeho dnes nalezl, to hned na kusovku přelezl...Soukromý pasti M8-, Cesta pro sebe M9, Mám jednu ruku dlouhou M11- a Krkavčí matku (s prodloužením do horní stěnky) M11-? Mně se na 2.pokus podařilo ukrutným bojem přelízt Cestu pro sebe a tím jsem dopotrvrdil přelezy z minulé sezóny. Průstup na druhým "Dlouhou rukou" byl opravdu trapným posezením u každý presky,ale nějak se tim začít musí,no.
.......
......
Dnes na Krkavku zavítal i vzácný host a to Kuba Cicvárek, který sem přišel s úmyslem zkusit tu cesty normálně s mágem a lezečkama. Když ale viděl, jak nám to s těma piklema jde, nechává lezečky v batohu, pujčuje si zbraně a botky a pouští se do svých prvních drytoolových krůčků. Většině lidem zžití s těma hrotama a hrůtkama trvá, né tak Kuboj. Pouští se do Cesty pro sebe, poprvé radši s horním, ale prochází se tím lehce a elegantně a uplně znehodnocuje můj PP průstup, ve kterém jsem řval, jak kdyby šlo o život. No zřejmě slušnej oddíl,no!

Žádné komentáře:

Okomentovat