čtvrtek 23. září 2010

Hudy Cup 2010

Tak na tuhle akci jsem se těšil už hodně dlouho, v kalendaři jsem měl tenhle víkend zaškrtlej už někde od jara. Sice jsem tento rok vůbec na bouldrech nebyl (krom asi 2bouldrů na Ostaši) ale to mi náladu vůbec nemůže zkazit, možná naopak se o to víc těšim. Myslel jsem, že nás pojede větší tlupa, nakonec vyrážíme jenom s Pavlem v pátek navečer, přímo do Ostrova do kempíku. Hned stavíme stan, v tom vedle nás přijíždí další auto, říkám si co je to za vola, že to dává tak blízko nás, v tom se z auta ozve "Nazdar emane"...nojo kluci od Kolína Kub s Ďoubalíkem, ty jsou taky všude.
Ondra v Tanga 7A, docela schůdné
Jdem se zaregistrovat, dostaneme tričko, průvodce a nějaké občesrstvení. V hospodě už seděj Majzlici, trochu pokecáme a brzo do pelechu, ať jsou zejtra výkony.
Ráno mají být připraveny autobusy, který nás odvezou na Sněžník. Rozhoduju, že jedem prvním v 7:30, no fuj to bylo brzo, ale ta odměna na vršku Sněžníku, krásné pohledy dolů, kde se ještě válí mlha. Ondra řekne pár slov k závodu a k pravidlům, a už se okolo 240 závodníků rozprchává po lese.
Luba v 7C+ traverzu
Den docela rychle uteče, ale většina lidí to přivítá, protože bříška prstů už fakt nemůžou. Některé bouldry jsou fakt parádní, to se musí nechat. Já si do top8 píšu 6x7A a 2x6C, nic těžího jsem ani nezkoušel, s timhle jsem spokojen. Ve 4 odevzdáme papíry a už se těšíme na finále. 3 finálový bouldry na jednom šutru, pěkně vysokým. Podívaná je to moc pěkná, ve finále samý borci, nejvíc fandíme samozřejmě Majzlikoj.
Pavel v 6C, těžkém!
Během finále byla už pořádná kosa, tak pak rychle do autobusu, nechat se svízt dolu, do kempu, na jídlo a pivo. Pak už jen kapelky...první nestihnem, zato druzí Feher Fekete Kerek jsou prostě super, znam je už z Mejcupu a tady zase nezklamali, fakt to jelo. Pak ještě dáme nějaký pivo a docela brzo spát. Zítra chcem zpátky na místo činu.
"Tahle holá hrana že je 7A?"
V neděli rano jsme jakš takš čilí, jelikož jsme to s konzumací alkoholu nepřeháněli. Pavlovi ukazuju pěkný 7A, co jsem lezl v sobotu, to za chvilku dává, mrzí ho, že to nezkusil už v sobotu, kdy nenasbíral moc těžších kousků. Pak jdem na Klenot, Pavel original 7A, ja zkoušim prodloužení 7B, oba se v tom docela hejbem,ale nikoho to nepustí. Ja spadnu 4x kousek pod vrškem toho 7A, sakra. V poslednim pokusu mi vystřelí pravačka z bočáku a v jeden moment mi začne chcát krev ze 3 prsů, bříška na maděru. Serem tady na to.
Nakonec je to lehčí než to vypadalo a hranka pouští
Přesun jinám. Po cestě ještě stihnu udělat s Ojou Mazlovým novej bouldřík, tak je spokojenej. Na závěr si dávám 6C a 7A kousek pod vyhlídkou a pro tento víkend fakt stačí. Bylo to tu pěkné, děkujeme. S děravými prsty, unaveným tělem a dobrým pocitem z víkendu mizíme dom.