čtvrtek 13. ledna 2011

MČR Dry Tool Cup Brno 11.12.2010

Tudle mi Nikča povídá (píše), že prej pěkně flákám blog, že furt vysedávám na Facebooku a ani nic nenapíšu o MČR, který bylo před měsícem. No je to tak trochu pravda, ale co mam psát, vše už bylo napsáno. Tak tedy jen pár vět, jak jsme to měli my, výprava ze severu.
V silné sestavě Jíťa Mázlová, Pavlik Šrejmů a já razíme už v pátek navečer do Brna, nocleh máme domluven u Ondrů, což je pro nás s Pavlem velkou ctí přenocovat u světoznámého Adama. Toho se ještě večer snažíme přemluvit, ať jde závody taky zkusit, ale má zrovna měsíční rest bez lezení,tak prej nemůže, no on by nešel ani tak, ale aspoň se mohl na něco vymluvit. Spíme přímo u Adama v pokoji, tak různě mezi bouldrovkou, bouldermatkama, hrazdou a všema těma pohárama, což už se mu tam ani vejít nemůžou. To by bylo, aby jsme tu nenačerpali aspoň malilinko toho lezeckého umu a síly.
Ráno rychlá snídaně a honem na prezentaci na stěnu k Olympii. Zobanův časový harmonogram šlape jak švýcarský hodinky a tak vše jde ráz na ráz. Ukázka cest, předlezení a hrr na věc. Je co dělat. Chlapi 5 cest, ženský 3. Cesty vypadaj parádně a je vidět, že si s tim museli pořádně vyhrát, za to jim patří obdiv. První krůčky, no vlastně skoro všechny jsou dost nejisté, jelikož človek nechce nic podcenit, a tak se s většinou cest pěkně loudám a užívám si pořádnýho natejkání. Suma sumárum 4topy a jednu cestu asi 5chytů pod top. A ještě rychle na kvalifikaci na rychlost, dám jen jeden pokus, prej ten čas bude do finálových bojů stačit. Pavlik se s cestama pere poměrně statečně, nebejt vždy nějaký ptákoviny co tam provedl, ale myslim, že i on si parádně zalezl a nemusel litovat. Ale...mohlo to být i lepší, viď Pavle? Jíťa 3topy a neni co řešit.

Rychle na nějakou baštu a za chvíli zas začíná finále v rychlosti. Kluci ze Slovenska na něm bohužel chybí, jelikož se někde zdrželi na jídle. Jsme tedy jen 4. Jdu do rozlezu se Zobanem, sportovně mi přenechava lepší cestu a ja postupuji do finále. Finále se štěstím vyhrávám, tak dobrý. Ruce mam ale uplně zkřečovaný, už toho mam dost, 5cest v kvalifikaci + rychlost...už je to znát. Nevim co budu dělat ve finále na obtížnost.
Finále ženskejch je z duvodu pouze dvouch,vlastně třech kvalitních lezkyň zkráceno do komějšího profilu. Zde se nejdále dostane Lucka, podle očekávání, pak Jíťa a Martina. Jíťu nakonec rozhodčí posunou na 3.místo za použítí nedovolené techniky někde v pulce cesty. Škoda.
Do finále nás postoupilo 8, ja ze druhého místa za Ďuro Švingálem. Čekání v izolaci se snažim aspoň trochu rozhejbat ty zkřečovaný ruce, moc to nejde. Hodim do sebe druhýho RedBulla a jdu na věc. Cesta je dlouhá až hrůza, skoro si myslim, že zbytečně. Dám první 3 metříky šukama po trámu a nalejzám do prvních chytů na stěně....šup, křeč do pravačky...krok...šup, křeč do levačky...super, to nam to začíná. Střídají se dobré dřevěné chyty s pořáně mizernejma kamenejma. Spoďák a série hnusnej malejch jebek až do dobrýho špalíku...tady vyklepat a asi 5m trámu jen na šuky. Šuky jsou jedna věc a točit se na trámu jak vítr v bedně, to je věc druhá. V kombinaci s cvakáním to vyšťavuje až až, a tak zde bojuju o poslední metry...a že to je ku.va boj, to je...nakonec se doklepu skoro ke konci a padám. Nepřijde mi, že jsem byl nějak daleko, no taky jsem nebyl, ale prý zatim ještě se Slovincem nejdál, tak docela dobrý. (foto:lokalka.eu)
Ještě po mě jdou dva borci. Anton Suchý ze Slovenska se dostává taky stejně jako já a Ďuri nenechava nic náhodě a potvrzuje roli favorita a dostává se asi 2chyty pod TOP. Nás 3, co jsem dolezli stejně rozděluje výsledek z kvalifikace,takže mě to vynáší na krásnýho druhýho placa. Tak mi to letos zas nějak vyšlo a jsem nadMíru spokojen, což už je dost:) Užiju si ten paradni pocit na stupních vítězů, udělám rozhovor do televize a můžeme razit dom. Po cestě mi volá Nikolka z Finska, taky měla ten den závody. V kvalifikaci čtvrtá, finále už tak moc nevyšlo a po chybičce 14...no ale to už se můžete podivat na skimoguls.cz, jak ona si to tam aktualizuje, kdyz mě napomíná, že tady na to prdim :-)

trochu fotek a videí na horaborcích
a tady to co jsem mektal do tý televize

Tak zdar a doufam, že sem vás tim megadlouhým článkem uplně neunudil, cepínům zdar a 21.1. mi držte palce, budu bojovat o poslední fleky na SP v Saas Fee.

3 komentáře:

  1. ty voe ty do tý televize patříš;)) si měl uplnej pokerface....jinak gratulace z Brna! janek

    OdpovědětVymazat
  2. Víš jak jsem byl vynervovanej, kdyz prišli,jestli jako rozhovor...to neni nic pro mě, kluka z vesnice:) Míra

    OdpovědětVymazat
  3. jsem se teď docela pobavil nad diskuzi na lezci pod clankem o bedne Lucky Hr. v Koreji, chčiju z toho, to sou kreténi. J. (nechystáš nějaký akční víkend na ledech?)

    OdpovědětVymazat