sobota 18. dubna 2009

Profi focení ?!

Ve čtvrtek volá Šampikoj Simona (paní z kterou jsem taky komunikoval, než sem jel na Eiger, po hlase mooc sympatická a určitě nejen po hlase:), že prý co nejdřív potřebuje fotky Šampona v Salewáckým cajku. Rozkaz zněl jasně a i když jsem v pátek slíbil rytí zahrádky u babičky, ráno vlítnem na Panťák a tam děláme pár fotek tohoto mladého nadějného reprezentanta Salewy. Celá tahle taškařice je kvůli našemu totálnímu prolezení prstů docela komedií. Já nalézám plotnu zprava koutem, myslel sem, že lehkým, ale docela sem si tam hrábnul a to jsem ještě cvakal kruhy vpravo na hraně z nějaký jiný cesty. Za mnou to vyleze Šampon a vyzbírá smyce a jištění,aby nám to tam nerušilo fotky. Přesedne ke 4.kruhu Tutáče, nechá se spustit dolů, tam se upraví a vezme jen to potřebné a z5 nahoru. Dole jistí Béda, kterého jsme ukecali a díky mu za trpělivost:) Celé to probíhá, tak že já se vždycky připravím, Šampik se nachvíli chytne lišt u 4.kruhu, ja něco cvaknu, pak ho našteluju tak, aby bylo co nejvíce vidět ten cajk, nebo ještě lepé logo Salewy na jeho hrudi. A tak furt dokola. Pak nám do toho začíná krápat, něco máme, dobrý, jedem dom a já můžu jet rejt zahrádku:)

Žádné komentáře:

Okomentovat