sobota 12. února 2011

zase jednou na Krkavce 12.2.2011

Sluníčko svítí, je krásně, tak co budeme dělat? Zalezeme do stínu, do studený díry pod převis Krkavky! Dnes, stejně jako před týdnem do toho se mnou šel Nedori, tentokrát vzal ještě své dvě děti. Už sestup je velkým zážitkem, hlavně pro děti, které to dolu radši celé sešoupou po zadku. Ačkoliv včera dost pršelo, tak jse skála parádně suchá a nebrání nic tomu to tady zas trochu poškrábat zbraněma. Na rozlez si dáme Cestu pro sebe, Nedori ještě raději s horním, ale hejbe se v tom pěkně.
Poté jdu zkusit můj nápad a to nové propojení..začátek Krkavčí matkou, v půlce přechod do prava do Dlouhé ruky , původně jsem myslel, že mě to zavede víc pryč,ale nakonec to jde logicky skoro přímo, no a potom už vršek jako Saxána, čili doleva po hraně stropu a výlez až v Hematurii. Pouští mě to hned, na jednu stranu mam radost, na druhou jsem doufal, že to bude trochu těžší. Takže? Bezvýznamně významné další propojení, které obtížnostně nic moc neřeší, název... "Svatý otec", klasa?...nevim, třeba M11-/11? :)
Svatý otec M11-/11 ?

Potom se Nedori pouští do Cesty pro sebe odspodu, na prvním...jde pěkně a sedá si až v silovém strůpku, kde si prej ještě musí nacvičit šuky. Ale má to pěkně našláplý, příště už to určo padne.

Jdu zkusit Chameleona, vyfrčim hned u 3.presky ze zamrzlýho hnízdečka. Dolu, stáhnout a znova...tentokrat to klapne a já to proklepu až na vršek. Moje druhé zopakování, tuhle zimu poprvé,tak mam radost.
Nedori v Hematurii
Na dolez si dáme Hematurii, Nedori ji jde s cepinama poprvé, tak raději TR, stoupá jak dým a vědět, kde je schovanej předposlední chyt, tak ji dal na kusovku. Takže pád těsně pod štandem, horší však bylo, že mu spadl cepín, kterýmu nestačilo spadnout pod převis, ale odráží se a letí dál přes hranu uplně dolu, do spodního patra....Terén je tam dost zběsilej, všude spadlý stromy, ale naštěstí má Nedori ostříží zrak a cepín hned nachází.

Tak to byl jeden z těch povedenějších dnů na Krkavce, snad někdy brzy bude další.

Žádné komentáře:

Okomentovat