čtvrtek 22. prosince 2011

Brno, Brno....cepínů plno (MČR v drytoolingu)

Už je to zas nějakej pátek zpátky, co se událo velké mezinárodní mistrovství republiky v drytoolingu v Brně. Pod palcem to celé měl Zoban a myslím, že můžu už na začátku říct, že se to podařilo.

Jako na pražský závod před tím jel se mnou nadšený cepínář Nedori. Jeli jsme v pátek navečer a přespali u jeho kámoše kousek za Brnem, on teda ten kámoš nebyl doma, jen jeho rodiče, ale naštěstí o nás věděli. Ráno jsme přijeli na bojiště, kde se to už hemžilo účastníky ze všech možných zemí. Především Slovensko bylo zastoupeno hojně, ale dorazili i Slovinci a Chorvati a to né nějaký párátka, pořádně známý tváře, ať už ze světa závodního drytoolingu, nebo toho přírodního motyčkaření. Bylo jasný, že konkurence bude veliká.
Systém závodů stejný jako minulý rok. V kvalifikaci 5cest pro chlapi a 3 pro báby. Kdo chtěl jít do finále, musel si brousit zuby na všechny TOPy v kvalifikaci. Nakonec bylo možné v jedné cestě lehce chybovat a i s tím postoupit. Mně se podařilo nenechat nic náhodě a topnout vše. To se podařilo ještě dalším třem. Po kvalifikaci všechny Zoban láká na rychlost, prej taková legrace, zábava, tak samozřejmě jdu. Mam dojem, že s nejlepší kvalifikačním časem postupuju do finálového pavouka, kterým taky tak nějak furt postupuju, až jsem to vyhrál. Ač se to nezdá a cesta je lehká, tak když sem si ji dal 7x, znát to bylo, hlavně, když jsem nastoupil do finálovky. vyhlášení rychlosti
Ve finále je nás 8, z Čechů já a dva Bruňáci, 2 Slováci, 2 Chorvati a Slovinec. No na MČR slušnej výčet národností. Po čekání v izolaci jdu na řadu jako pátej, docela si i věřim, což ale skončilo po prvních 5-ti krocích, kdy mě opět, stejně jako minulý rok, chytly křeče do rukou. Pěkně postupně, nejdřiv jedna ruka, řikam si, to je v prdeli, hnedle druhá ruka…a to už je tuplem v prdeli. Jsem na začátku cesty a protahuju ruce, jak někde před koncem. Ach ta rychlost, ta udělala

své, asi….asi i nervozita a to všechno dohromady. Úspěchem pro mě je, že přešukuju celý to strašný prkno s dírama, jak já ty prkna nemam rád, dycky se na tom točim jak vítr v bedně. Nakonec povylezu i kus na prkno, kde už opravdu nemůžu a v momentě, kdy mi povyjede naivně nakopnuta noha ze dřeva, nemam šanci a poroučim se k zemi. Nakonec mě přelezou 2.borcí a je z toho krásný 3.místo, z Čechů 2..
Holky vyhrála Lucka, ó jaké překvapení, ale ani tak se ji atmosféra závodů zcela nepozdávala.
Nedori si závody užíval....i na afterparty
Pak nastalo vyhlášení, tombola, afterpárty…. Pozdní cesta k Nedoriho kámošoj, bez kámoše. Zakončil bych to Nedoriho větou, kterou pronesl kolem 1hodiny ranní v autě.

„Míro, Míro? To seš ty? Já myslel, že je to taxikář.“

Fotky vlastní nemám, tak jsem si vypujčil od profifotografa Nesvadby, snad se nebude zlobit.

Výsledky tady.


čus

Žádné komentáře:

Okomentovat